Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕРЕЖА ХІМЧИСТОК «ЧИСТО», в особі директора Мірошниченко Олени Василівни, що діє на підставі Статуту, іменоване надалі «Виконавець» публікує даний договір, що є публічним договором-офертою (далі — Договір) і має відповідну юридичну силу, про надання послуг (виконання робіт), відображених на офіційному інтернет-сайті Виконавця, на адресу як фізичних, так і юридичних осіб (далі — Замовник).
1.1. Даний Договір є публічним, відповідно до ст. ст. 633, 641 Цивільного кодексу України, та його умови є однакові для всіх Замовників, беззастережне прийняття яких вважається акцептуванням цієї оферти Замовником, для чого Виконавець публікує цей Договір.
1.2. Використання послуг, що надаються Виконавцем, передбачає згоду особи, що користується послугами, з правилами, строками, обмеженнями та іншими умовами співпраці, викладеними в даному документі.
1.3. Приймаючи умови даного договору, Замовник підтверджує, що:
1.4. Підтвердженням повного та безумовного акцептування Договору є одна з таких дій з боку Замовника:
1.5. Договір вважається укладеним без його подальшого підписання з моменту отримання Виконавцем оплати Замовником замовлених Послуг чи вчинення інших дій, передбачених Договором, що свідчать про згоду дотримуватися умов Договору, без підписання письмового примірника Сторонами.
1.6. Замовник дає згоду дотримуватися умов Договору та згоду отримати Послуги на встановлених Виконавцем умовах з оплати замовлених Послуг.
1.7. Виконавець має право змінити або доповнити Договір в будь-який момент як з повідомленням Замовників, так і без нього. Чинна редакція завжди знаходиться на веб-сайті Виконавця https://chysto.in.ua/ та у відділеннях Виконавця.
1.8. На підставі вищезазначеного, уважно ознайомтеся з даним договором (публічною офертою) і, якщо Ви не згодні з будь-яким із пунктів оферти, будь ласка, залиште сайт.
2.1. Договір оферти — публічна пропозиція Виконавця, адресована будь-якій фізичній та юридичній особі з метою укласти договір надання послуг (виконання робіт) на існуючих умовах, зазначених у Договорі.
2.2. Акцепт - надання Замовником повної й безумовної згоди на укладення даного Договору в повному обсязі, без підпису письмового примірника Договору Сторонами.
2.3. Замовник - будь-яка дієздатна фізична особа або юридична особа, що вступила в договірні відносини з Виконавцем на умовах, зазначених у Договорі оферти.
2.4. Виконавець - компанія, що надає послуги (виконує роботи), представлені (відображені) в на інтернет-сайті Виконавця, але не обмежені тільки сайтом.
2.5. Послуги – послуга або декілька послуг, що надаються Виконавцем Замовнику з асортиментного переліку послуг, вказані Замовником при розміщенні заявки на інтернет-сайті Виконавця або замовлені будь-яким іншим способом.
2.6. Речі/вироби – це предмети (одяг, взуття, сумки) виготовлені з текстилю, шкіри, хутра та/або інших матеріалів, пір’єві вироби, предмети домашнього вжитку.
2.7. Кур’єрська доставка — безпосередня передача речей/виробів Замовника Виконавцю з місця вказаного Замовником і у зворотній бік.
2.8. Відправлення речей/виробів поштою – безпосередня передача речей/виробів на відділення ТОВ «Нова Пошта».
2.9. Сайт — веб-сторінка Виконавця https://chysto.in.ua/
2.10. Автоматичний Приймальний Пункт (далі - АПП) – автономний пункт прийому та видачі речей у чищення, з накопичувачем для прийому замовлень та осередками для їх видачі.
2.11. Інструкція - правила, що при роботі з АПП встановлюють послідовність дій Замовника для отримання мішка, здачі та отримання речей.
2.12. Ідентифікація — здійснюється шляхом введення на клавіатурі АПП, або в Особистому кабінеті, номера телефону та пароля, отриманого Замовником під час реєстрації та дозволяє однозначно ідентифікувати Замовника.
3. Предмет Договору
3.1. Виконавець зобов’язується надати Послуги із хімчистки, фарбування (перефарбування) та/або реставрації речей/виробів, а Замовник прийняти та оплатити такі Послуги, на умовах цього Договору.
3.2. Цей договір є офіційним документом Виконавця та невід’ємною частиною Оферти.
4. Порядок оформлення замовлення
4.1. Оформлення замовлення у відділенні Виконавця.
4.1.1. При особистому зверненні до відділення Виконавця оформлюється квитанція-договір на надання Послуг Замовнику. Виконавець формує квитанцію-договір, що містить в собі: номер і дату замовлення, ПІБ і телефон Замовника, перелік Послуг, що надаються із зазначенням їх вартості, опис забруднень і пошкоджень, виду обробки, відсотку зносу, оціночну вартість виробу, попередження про можливі прояви прихованих дефектів та усадку виробу після обробки, термін виконання замовлення та гарантійні умови.
4.1.2. Оплата замовлення здійснюється Замовником при оформленні квитанції-договору готівковим або безготівковим способом у повному обсязі або частково.
4.2. Оформлення замовлення при виклику кур'єра Виконавця за адресою Замовника.
4.2.1. Для виклику кур'єра Замовник заповнює електронну форму на веб-сайті Виконавця https://chysto.in.ua або зателефонувавши за номером телефону Виконавця 0 800 60 15 15 та/або 099 644 36 21 або через ЧАТ БОТ у Вайбер чи Телеграм. Виконавець зв'язується з Замовником по телефону протягом одного дня після надходження заявки і домовляється про дату, час та адресу приїзду кур'єра.
4.2.2. По прибуттю кур'єр Виконавця забирає речі/вироби Замовника та відвозить у відділення Виконавця.
4.2.3. Якщо Замовник відмовляється від оформлення замовлення по приїзду кур’єра або змінює час та/або місце зустрічі менше ніж за годину до призначеного часу, він сплачує 50,00 грн. (п’ятдесят гривень) за помилковий виклик кур’єра Виконавця.
4.2.4. Після доставки замовлення у відділення, Виконавець протягом доби зобов'язаний зв'язатися з Замовником для узгодження Послуг, їх вартості та попередніх термінів виконання замовлення.
4.3. Оформлення замовлення через відправлення речей/виробів поштою.
4.3.1. Замовник має можливість відправити речі/вироби для отримання Послуг за реквізитами Виконавця поштою.
4.3.2. Виконавець протягом доби після отримання посилки поштою має зв’язатися по телефону із Замовником та погодити Послуги, їх вартість та попередні терміни виконання із Замовником, можливі нюанси обробки. Оплата Замовником здійснюється після виконання замовлення.
4.4. Оформлення замовлення через Автоматичний Приймальний Пункт.
4.4.1. Замовник отримує доступ до АПП для оформлення замовлення після реєстрації/ідентифікації, що відбувається за номером телефону, паролем та/або смс кодом.
4.4.2. Для вибору відповідного типу операції Замовнику необхідно дотримуватись інструкції та скористатись клавіатурою АПП.
4.4.3. Замовник передає речі Виконавцю шляхом їх закладки в накопичувач АПП в спеціальному мішку з штрих кодом із пластиковою стяжкою. Після закладки мішка в люк, Замовнику надходить підтвердження про прийняття речей.
4.4.4. Прийняті замовлення витягуються з АПП співробітником Виконавця, доставляються у відділення Виконавця для їх оформлення та подальшого надання послуг з чищення, після чого повертаються назад в АПП для їхньої видачі.
4.4.5. Доставлений до відділення Виконавця, опломбований Замовником мішок розкривається, зовнішній стан та дефекти речей фіксуються за допомогою фото та відеокамери, а також оформлюється квитанція-договір на надання Послуг Замовнику.
4.4.6.Після оформлення квитанції-договору на надання Послуг Замовнику Виконавець надсилає Замовнику SMS-повідомлення на мобільний телефон про необхідність ознайомлення з змістом квитанції-договору (дефектами, попередженнями про можливі наслідки надання послуги та іншою необхідною для Замовника інформацією)в особистому кабінеті на сайті Виконавця або в Мобільному додатку.
4.4.7. Замовник знайомиться зі змістом приймальної квитанції в Особистому кабінеті та підтверджує свою згоду на надання послуги або відмовляється від виконання замовлення. Після підтвердження та оплати надання послуг, Замовник отримує повідомлення про направлення замовлення в роботу.
4.5. Замовник розуміє, що термін виконання робіт може бути змінено чи подовжено через їх складність в залежності від стану виробу, або властивостей матеріалів виробу, або технологічних аспектів та приймає обґрунтування Виконавця, як авторитетну думку.
5. Вартість та порядок розрахунків
5.1. Вартість Послуг визначається відповідно до прейскуранту Виконавця, що вказаний на веб-сайті Виконавця https://chysto.in.ua/ та розміщений у відділеннях Виконавця.
5.2. Вартість Послуг може відрізнятися від цін, що вказані у прейскуранті, за домовленістю Сторін, залежно від складності та якості Послуг.
5.3. Замовник оплачує Послуги Виконавцю на підставі цього Договору у національній валюті України – гривні – готівковим чи безготівковим способом.
5.4. Замовник має прийняти та оплатити вартість наданих Послуг згідно з умовами Угоди.
5.5. Замовник має право анулювати замовлення і розірвати Угоду з власної ініціативи до закінчення терміну його виконання. При цьому Замовник оплачує Виконавцю вартість виконаної роботи і відшкодовує йому збитки, заподіяні розірванням Угоди.
5.6. У разі невиконання або неналежного виконання Виконавцем умов Угоди, Замовник користується правами, наданими законодавством. Виконавець не звільняється від відповідальності у разі псування чи пошкодження речей та матеріалів внаслідок їх особливих властивостей, які він не зміг виявити під час прийняття замовлення. Виконавець не несе відповідальності за недоліки у наданих послугах, якщо доведе, що вони виникли не з його вини.
6. Порядок приймання-передачі наданих Послуг
6.1. Порядок приймання-передачі наданих Послуг в офісі Виконавця.
6.1.1. Після виконання замовлення, Виконавець телефонує або надсилає повідомлення Замовнику про готовність його замовлення. Замовник самостійно звертається до філії Виконавця, щоб забрати готове замовлення.
6.2. Порядок приймання-передачі наданих Послуг через кур'єра Виконавця.
6.2.1. Після виконання замовлення, Виконавець зв'язується по телефону з Замовником і погоджує дату, час і місце доставки замовлення. Замовник оплачує замовлення готівкою кур'єру Виконавця, ЕЛЕКТРОННИМ ПЛАТЕЖЕМ (E-PAY чи інші) у Чат Боті (Вайбер чи Телеграм), Карткою через Еквайрінг кур’єру або за банківськими реквізитами Виконавця, вказаними у квитанції-договорі та/або в електронному повідомленні.
6.3. Порядок приймання-передачі наданих Послуг шляхом поштового відправлення.
6.3.1. Після виконання замовлення, Виконавець відправляє речі/вироби за поштовими реквізитами Замовника накладеним платежем з післяплатою на пошті або за повною попередньою оплатою за банківськими реквізитами Виконавця, ЕЛЕКТРОННИМ ПЛАТЕЖЕМ (E-PAY чи інші) у Чат Боті (Вайбер чи Телеграм).
6.4. Порядок приймання-передачі наданих речей/виробів через Автоматичний Приймальний Пункт.
6.4.1. Замовник отримує речі від Виконавця після надання послуг через комірку АПП, після отримання на мобільний телефон SMS-повідомлення про готовність замовлення до видачі. Для отримання речей Замовник проходить Ідентифікацію та вибирає відповідний тип дії на клавіатурі АПП. Замовник оплачує замовлення ЕЛЕКТРОННИМ ПЛАТЕЖЕМ (E-PAY чи інші) у Чат Боті (Вайбер чи Телеграм), за банківськими реквізитами Виконавця, вказаними у квитанції-договорі та/або в електронному повідомленні.
6.5. Замовник зобов’язаний звернутися та забрати готове замовлення у філії Виконавця, або погодити час та місце отримання замовлення через кур’єра Виконавця протягом 7 (семи) календарних днів з дня отримання дзвінка чи повідомлення від Виконавця про готовність замовлення, або повідомити Виконавця про обставини, що не дають можливості забрати замовлення у вказаний термін та погодити новий термін отримання замовлення.
6.6. У разі неявки Замовника за отриманням виробу, Виконавець має право через шість місяців після визначеного Угодою терміну виконання замовлення і після дворазового письмового нагадування (з повідомленням) реалізувати виріб в установленому порядку.
7. Права та обов'язки Сторін
7.1. Виконавець зобов'язаний негайно попередити Замовника про призупинення виконання робіт/надання послуг до отримання від Замовника подальших вказівок при виявленні:
- непридатності до обробки або недоброякісності переданого Замовником виробу;
- можливих несприятливих для Замовника наслідків виконання його вказівок про спосіб виконання роботи (надання Послуги);
- інших незалежних від Виконавця обставин, які загрожують придатності або цілісності результатів виконуваної роботи або створюють неможливість її завершення в строк.
7.2. Виконавець приступає до роботи тільки після повного узгодження плану роботи з Замовником. Замовник зобов'язаний докладно і точно викласти всі свої побажання і вимоги, щоб уникнути непорозумінь в квитанції-договорі. У разі невиконання цієї умови, претензії до результату роботи не приймаються, за умови, що робота виконана якісно.
7.3. Виконавець має право:
- не приступати до роботи, призупинити її, якщо Замовник порушує свої обов'язки за цим Договором, а також вимагати відшкодування збитків;
- утримати результат роботи при невиконанні Замовником обов'язку сплатити передбачену Договором ціну роботи;
- в разі, якщо після узгодження плану роботи з Замовником, Замовник змінить думку або несвоєчасно сповістить про бажані зміни, вимагати оплати виконаної ним роботи;
- виконавець має право на відмову у прийманні замовлень на побутові послуги, якщо він не може забезпечити належне їх виконання.
7.4. Виконавець звільняється від відповідальності за повне або часткове пошкодження матеріалів речей/виробів прийнятих ним від Замовника, якщо Замовник попереджений Виконавцем про особливі властивості матеріалу, які можуть негативно вплинути на його стан під час виконання робіт. Незнання Замовником особливих властивостей матеріалу не звільняє його від відповідальності.
7.5. Виконавець не несе відповідальності за неналежну експлуатацію та неправильний догляд за речами/виробами Замовником після отримання замовлення, а також за можливі наслідки псування речей/виробів через вплив зовнішніх факторів як навмисних, так і не навмисних (дощ, град, сонце, механічні пошкодження, прання у пральній машинці, сушка біля обігрівачів тощо) після здачі замовлення Замовнику. В тому числі Виконавець не несе відповідальність за можливі дефекти фурнітури, що встановлюється під час ремонту за погодженням з Замовником, тому що не є виробником фурнітури з металу чи пластику.
7.6. Замовник зобов'язується надати Виконавцю всю необхідну інформацію про бажаний результат роботи.
7.7. Порядок оплати вартості послуг визначається Виконавцем за погодженням із Замовником. Вартість послуги і матеріалів Виконавця оплачується Замовником за цінами, що діяли на день оформлення замовлення, якщо інше не передбачено умовами Угоди. У разі надання Виконавцем на прохання Замовника додаткових послуг, не передбачених замовленням, їх вартість оплачується Замовником за цінами, що діяли на час оформлення замовлення на ці послуги.
7.8. Види, кількість і якість матеріалів, необхідних для надання послуг, визначається Виконавцем відповідно до нормативно-технічних документів за погодженням із Замовником.
7.9. Замовник має право на повну, доступну та достовірну інформацію про послуги і Виконавця, безпеку послуг для його життя, здоров’я, майна та навколишнього середовища, перевірку якості наданої йому послуги.
7.10. У разі невиконання або неналежного виконання Виконавцем умов Угоди Замовник користується правами, наданими законодавством.
8. Особливі попередження щодо надання Послуг
8.1. Речі/вироби, що мають неповне, неправильне маркування, або відсутність такого, приймаються Виконавцем тільки за згодою Замовника на любий результат. За можливі наслідки чистки, фарбування (перефарбування), реставрації та ремонту внаслідок таких недоліків речей/виробів (втрата кольору, міграція кольору, пожовтіння матеріалів, усадка, розшарування та інші дефекти, які не залежать від Виконавця), претензії пред'являються до виробника речей/виробів або до продавця таких речей/виробів. Відповідальність за шкоду, заподіяну Замовнику внаслідок недостовірної або недостатньої інформації на речах, лежить на продавцеві або виробникові речей/виробів. Замовник погоджується з тим, що можлива втрата товарного вигляду речей/виробів у зв'язку з проявом прихованих дефектів, у тому числі після ремонту (реставрації) у іншому сервісі, не є виною Виконавця.
8.2. Виконавець попереджає Замовника про те, що: плями від крові, фарби, рослинних масел, ліків, духів, дезодорантів, вин з добавками барвників, жирові і застарілі плями, закріплені самостійним чищенням в домашніх умовах, погано піддаються виведенню. Речі/вироби з такими плямами приймаються без гарантії виведення плям.
8.3. Допускається зміна лінійних розмірів виробів (відповідно ГСТУ 201-03-96).
8.4. На виробах після обробки допускається наявність дефектів, які позначені у квитанції та прихованих дефектів, які виникли в процесі носіння та експлуатації виробів і виявлені після обробки.
8.5. Виконавець приймає вироби до ремонту тільки в чистому вигляді.
8.6. Виконавець приймає вироби на фарбування чи реставрацію виключно в комплексі з чисткою, Замовник розуміє, що для гарного тривалого результату виріб має бути належним чином почищено та підготовлено, а потім вже пофарбовано. У разі відмови від чищення Замовником, Виконавець не несе жодної відповідальності за результат роботи та її тривалість.
8.7. При наявності на виробі незнімної фурнітури і деталей з штучних матеріалів, Виконавець знімає з себе відповідальність в разі їх пошкодження і втрати виробом товарного вигляду.
8.8. Вироби після обробки повинні відповідати вимогам стандарту та замовленню.
8.9. Зауваження щодо якості наданих Послуг можуть бути пред'явлені Замовником тільки в момент приймання-передачі замовлення або на протязі гарантійного терміну.
8.10. Виконавець попереджає, що гарантійний термін на ремонтні та реставраційні роботи становить не більше 1 (одного) календарного місяця з моменту виконання замовлення, на послуги хімчистки текстильних виробів - 5 днів, шкіряних-10 днів (відповідно до чинного законодавства) від видачі замовлення, за умов дотримання вимог зберігання та експлуатації. Виконавець не несе відповідальності за дефекти на виробах, що виникли з вини Замовника у період гарантійного строку.
8.11. Замовник погоджується з тим, що Виконавець може використовувати фото чи відеоматеріали, зроблені з його виробом під час виконання робіт, задля рекламування своїх Послуг.
9. Вирішення суперечок
9.1. Усі спірні питання між Виконавцем та Замовником вирішуються у визначеному законодавством порядку.
10. Форс-мажорні обставини
10.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов'язань, що передбачені даним Договором, якщо воно виникло внаслідок форс-мажорних обставин.
10.2. Під форс-мажорними обставинами у даному Договорі розуміються будь-які обставини, що виникли поза волею або всупереч волі чи бажанню Сторін і яких не можна передбачити чи уникнути, включаючи: військові дії, громадські заворушення, епідемії, блокаду, землетруси, повені, пожежі, а також рішення чи приписи органів державної влади та управління держави, резидентом якої є Замовник, або держави, резидентом якої є Виконавець, внаслідок яких на Сторони (або одну із Сторін) покладатимуться додаткові обов'язки чи встановлюватимуться додаткові обмеження і які роблять неможливим подальше повне або часткове виконання Договору, а також інші дії чи події, що існують поза волею Сторін.
10.3. Якщо форс-мажорні обставини триватимуть більше трьох місяців поспіль, то кожна із Сторін матиме право відмовитись від подальшого виконання зобов'язань за цим Договором і, в такому разі, жодна із Сторін не матиме права на відшкодування іншою Стороною можливих збитків.
11. Термін дії договору
11.1. Договір набуває чинності з моменту, зазначеного в п. 1.5. цього Договору, і діє до виконання Сторонами своїх зобов'язань
"ЧИСТО" постійно вдосконалює якість роботи, якість сервісу, кваліфікацію персоналу. Ми завжди просуваємося вперед, стаємо більш професійними і умілими ніж вчора та більш зручними і приємними ніж сьогодні.
Ми використовуємо новітні революційні ЕКО технології, в роботі яких відсутні шкідливі речовини і є абсолютно безпечними для речей, людей і планети.
"ЧИСТО" це завжди доступно, зручно і з акційним сюрпризом.
"ЧИСТО"завжди прикладе всіх зусиль щоб реанімувати Ваші речі після екстрених випадків і забруднень.
"ЧИСТО"використовує новітні технології та сертифіковану якісну хімію і матеріали.
З хімчисткою "ЧИСТО" можна без остраху довіряти постійний догляд за своїм гардеробом, килимами, постіллю.
Замовити дзвінок